neděle 14. června 2015

Temná dvojčátka z Alenkovského pikniku

Na konci května se konal Alenkovský piknik v Brně, který se nakonec kvůli špatnému počasí přesunul do čajovny. Naštěstí nám to nezabránilo v tom, aby jsme zdokumentovali naše povedené outfity :)

Tentokrát jsem si poprvé zkusila twinning a myslím, že se nám se slečnou Beátou moc vydařil :)
Máme na sobě květinové čelenky, které jsem nám ručně vyráběla speciálně k těmto šatům. Dále JSK z Bodylinu, které jsme si koupily ještě když byly za nízkou cenu. A ponožky se stejným vzorem akorát v inverzních barvách - díky nim jsme přišly i na nápad náš twinning ozvláštnit tím, že já budu mít jako sekundární barvu bílou a slečna Beáta černou :) Dokonce jsme ve svém šatníku našly i velice podobné paruky a k věrohodnosti našeho sesterství nám nahrála i podobná výška ^_^ 


Moje sólo fotky na lookbook :)


Na internetu jsme se inspirovaly nádhernou fotkou jednoho twinningu, a tak jsme se rozhodly zapózovat stejně ♥


 A také jsme zkoušely nějaké pózy vlastní :D 


Dále jsem se fotila s mojí drahou Kiki, která měla na sobě roztomilý králičí outfit :)


Byla doslova k sežrání ♥


Doslova... :D


A samozřejmě ještě fotka s Holly, která stála za nápadem uspořádat tento kouzelný piknik :)


Ještě jedna na konec :3





Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud se vám příspěvek líbil, zanechte komentář ♥
If you like this post, you can leave a comment ♥