čtvrtek 22. května 2014

Ferdův deníček ~ návštěva butiku Madame Muffin




Mitsu mě bere úplně všude sebou, do školy, na zkoušky (kde jí radím správné odpovědi), i ven po krámech a na procházky. Nejdříve mě nosila venku pověšeného z kabelky na mém řetízku, ale to ostré slunce mi moc nesvědčí (i když, jak jsem zjistil, na přímém slunci se moje srst krásně třpytí – ale upír tedy rozhodně nejsem), a tak se teď nechávám nosit v kabelce, kde hlídám Mitsu peněženku ^_^


Byli jsme všude možně, ale nejvíc se mi zalíbilo v obchůdku Mitsuiny kamarádky Máji, které se jinak říká Madame Muffin. Já muffiny moc rád, ale bohužel jsem tam žádné skutečné zákusky nezáhlédl, jen spoustu lolitích šatů a sukní. Mitsu se tam promenádovala před foťákem a mě zatím dala do ptačího apartmánu…

 … asi si musí o mě myslet že jsem hloupý, když nepoznám ptačí klec (˘︹˘“)
Urazil jsem se a trucoval. Snažila si mě urovnat bonbónem…
…potvora, zná moje slabiny.
Po tom co jsem se občerstvil, přišla řada s focením i na mě. Jsem moc rád, že jsem si mohl vyzkoušet pózovat před skutečným foťákem. Moc mě to bavilo!

No nejsem fešák ^_^
(lamí kluci jsou trošinku narcisové :D ~ poznámka Mitsu)
[já to slyšel >:( ~ poznámka Ferda]

Z profilu.

Tady se mi do záběru připletla Mitsu, a tak jsem jí za trest kousl do prstu.
(potvora ~ poznámka Mitsu)

A nakonec ještě jednu sám. Foťák mě prostě miluje <3

Nakonec jsme se s Mitsu udobřili, pokecali s Májou a pak jsme už uháněli na trolejbus domů. Tohle odpoledne jsem si moc užil a doufám, že podobný fotošůt nebyl naposledy ^_^
Děkuji za čtení
         Váš Ferda von Peppermint

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud se vám příspěvek líbil, zanechte komentář ♥
If you like this post, you can leave a comment ♥