sobota 21. března 2015

Shopping update - Bodyline 02

Dneska jsem si byla na poště vyzvednout druhý balíček od Bodyline. Měl mnohem menší zdržení než ten první :) Protože tu byl dotaz, jak je to s balíčky co přijdou od Bodyline přikládám další fotky:


Na balíčku je nalepená faktura, kde je uvedené zboží a cena. Díky tomu vidí hodnotu věcí hned s největší pravděpodobností to pustí dále. Kolikrát se mi ale u jiných zásilek stalo, že je zdrželi na celnici nějaký čas, ale pak mi na to dali jen razítko "Bez cla".


Cena je zhruba 400 korun - dph se platí zhruba od 600 korun.


A nesmí chybět podpis Mr. Yana - škoda, že se nepodepisuje osobně :D


Obsah balíčku :3
Tentokrát mi ty boty poslali i v krabici. U minulé zásilky byly ty dvoje zabalené jen v bublinkóvé fólii, aby asi ušetřili místo (nebo peníze).


A tady jsou ♥ žádné vady jsem zatím nezpozorovala :)


Velikostně sedí perfektně, já mám 39-40 tyto jsou 25.0. Mašličky jsou přidělané na gumičce, takže k nazouvání potřebuju lžíci. Na noze drží pevně a zatím nikde netlačí. 


Na fotce vypadají čistě bílé, ale jsou off-white, tudíž trochu nažloutlé.  


Kárované nadkolenky... 


... podkolenky. Ale jsem ráda, že při mé výšce (174) drží krásně pod kolenama a né v půli lýtek :D


Úzasně se hodí k těm novým teaparties ♥


Společná fotka mých botiček ♥ tady jde vidět věrnější barva těch bílých :)


Poslední věc je zatím překvapení na můj speciální outfit, máte se na co těšit ^^

  • boty ~ typ: shoes267, barva: owh, velikost: 250
  • nadkolenky ~ typ: socks484
 Pokud jde o sledování objednávek z Bodyline tak tady vkládám šikovný odkaz:
- zadáte tam svůj email a vidíte všechny zásilky (+ sledovací číslo), které jste si objednali.
 Na balíčky z Bodyline si můžete nechat napsat nižší hodnotu (při objednávání budete mít na výběr), a tak většinou nepřesáhnou celní hodnotu. Navíc objednávku rozdělují po určité váze na víc balíčků což je ideální, kór když mají teď poštovné zdarma ;)
 A samozřejmě pro úplnost rada, na Bodyline nakupujte vždycky v yenech, mají v nich napsané nižší ceny a rozdíl v ceně je i pár stovek což rozhodně není zanedbatelná částka :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud se vám příspěvek líbil, zanechte komentář ♥
If you like this post, you can leave a comment ♥