neděle 22. března 2015

Shopping update - Sekáč 01

Moje nejnovější kousky ze sekáče

- kolem tohohle sekáče jsem chodila bez povšimnutí skoro každý den asi rok a půl, ale měla jsem štěstí, že před krám vystavili úžasné kousky, které mě naprosto uchvátili
- je to výběrový sekáč (tudíž trošku dražší než obyčejná hrabačka) a paní má moc dobrý vkus na kabátky a svetříky :3

1. Vypasovaný hnědo-šedý kabátek
- úplně dokonalý střih, elegantní a hlavně se pod něj vejdou široké sukně 
z naprosto boží dvojbarevné látky *-* 
- je lehký ideální na jaro/zima
- původně z C&A, mě stálo pouhých 230,-

2. Lehký bílý kabátek
- přešívala jsem mu knoflíky a zkracovala jsem jej, abych ho mohla nosit i lolita sukním
- perfektně se hodí na teplejší jarní dny a myslím, že i na chladnější letní večery bude ideální
- koupila jsem ho za 130,-


4 komentáře:

  1. Moc hezké kousky, kde sekáč je? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve Sfinxu na Hrnčířské :) je to takový nenápadný krámek, když půjdeš hlavní chodbou k Albertu :)

      Vymazat
    2. Děkuju, někdy se tam budu muset mrknout :)

      Vymazat
    3. Učitě mrkni, mají stále nové zboží :)

      Vymazat

Pokud se vám příspěvek líbil, zanechte komentář ♥
If you like this post, you can leave a comment ♥