úterý 31. března 2015

Shopping update - Šicí stroj a nějaké drobnosti

První věcí je dárek, který jsme měla dostat k minulým vánocům. Nějak jsem to pořád odkládala a ke koupi jsem se dostala až teď. 
Nechala jsem si tedy poradit a vybrala jsem si tento krásný stroj Bernette Sublime Milan 5


Zatím, co jsem si na něm zkusila, tak šije krásně a jednoduše se obsluhuje :)
Zrovna pracuju na jednoduché sukýnce, tak mi držte palce, ať se mi povede, protože můj skill ve šití je zatím hodně nízký :D


Pak jsem si ještě koupila pár drobnůstek z Aliexpresu.
1. Komponenty na šperky - zlaté růžičky a zrcátka - všechny jsou v perfektním stavu
2. Decoden - set 50 roztomilých věciček se kterými si ozdobím mobil



A v neposlední řadě ještě roztomilou pelerínu z CC od Anko ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud se vám příspěvek líbil, zanechte komentář ♥
If you like this post, you can leave a comment ♥