pondělí 4. května 2015

Animefest 2015

Z letošního Animefestu se mi podařily zdokumentovat všechny mé outfity. Třikrát hurá! To se mi za celou dobu, co jezdím na cony, téměř nikdy nepovedlo :D (alespoň ne v takovéhle míře ^_^)

Den první

Gothic lolita 

Foto: Magda Kuníková

Měla jsem na sobě: 
  • Halenka s širokými rukávy - Punk Rave
  • Sukně Antoinette - Madame Muffin
  • Boty - Deichmann
  • Kabelka - New Yorek
  • Headdress - Handmade
  • Nadkolenky - Aliexpress
  


- fotky s úžasnou Reinou, která měla na sobě nádherný gothic lolita outfit vlastní výroby ♥


 Foto: Jan Kerberos

Den druhý

Lolita přehlídka

- tentokrát jsem předváděla model od značky Lorinoko :)
Foto: fuji-chan-galery.zonerama.com  / Cube-o
Měla jsem na sobě: 
  • Halenka - Bodyline
  • Vílová sukně - Lorinoko
  • Květinová čelenka - Handmade by Aimi
  • Přívěšek - Handmade
Skupinová fotka po přehlídce

Bittersweet  lolita
- můj vlastní lolita outfit z druhého dne :)
Foto: lenkaov.rajce.idnes.cz
- na fotkách jsem s mojí drahou Kiki, která má na sobě hime lolita šaty od značky Fanplusfrined, a našimi plyšovými přáteli


Foto: Lukáš Frolka
- a nesmí chybět trochu nemravných fotek po vzoru Křehké figurky :3




- na těchto fotkách jsem já, Kiki a Hell, která má na sobě mori outfit :)

Foto: Effik
- momentky :)

- s Křehkou figurkou

Foto: Porcelain Doll
Měla jsem na sobě: 
  • Halenka - Bodyline
  • JSK - Bodyline
  • Květinová čelenka - Handmade by Aimi
  • Přívěšek - Fanplusfiends
  • Podkolenky - Secret Shop
  • Writscuffs - Handmade by Etsu
  • Koníková brož - Kameko Epitaph
  • Bolerko - off-brand
  • Teaparties - Bodyline
  • Plyšák - 4 z tanku a pes

Den třetí

Country lolita 
- po zimě jsem konečně měla příležitost si vzít tyto úžasné šifónové lolita šaty od značky Innocent World a s nimi vytvořit můj první country lolita outfit ♥


Foto: Porcelain Doll
Měla jsem na sobě: 
  • Halenka - Anna house
  • JSK - Innocent World
  • Slamáček - Fanplusfriend + handmade ozdoba
  • Kabelka - off-brand
  • Podkolenky - Secret Shop
  • Ponožky - off-brand
  • Mašlička ve vlasech - off-brand
  • Mašlička na sukni - Porcelain Doll
  • Botky - Bodyline
A to je vše mí drazí :) ♥

2 komentáře:

Pokud se vám příspěvek líbil, zanechte komentář ♥
If you like this post, you can leave a comment ♥